Count your blessings

23 augustus 2023 - Middelbeers, Nederland

Een mooier en bemoedigender vertrek van de tocht naar Rome heb ik mij niet kunnen wensen. Wat een enorme verrassing. Ik ben na de training al thuisgekomen met een beschermengeltje, klavertjevier en als pleister voor toekomstige wonden 2 mega grote fietspleisters! Super Gerdien. Thuis nog lekker gedoucht, bakje musli en met Teun aan de koffie / appeltaart. Dan maar eens op de fiets voor vertrek , zus en bonus- dochter en kleindochter zijn er ook om uit te zwaaien. Maar als de oprit af fiets de Geldermanlaan in val ik ongeveer van mijn fiets want daar staat een haag van hardloop(st)ers met slingers en linten . Wat voor gevoel heb je dan als je daar doorheen rijdt.. zoiets van ‘goh’ nog maar even omkeren en er nog een keer doorheen rijden. Steeds doemen er weer andere bekende gezichten op. Ook buren Rina en Wieb, met vlag zwaaiend,  zijn er bij. Nu snel de Hanckemalaan in om bij te komen. Hoewel ik via de Zuiderweg het dorp uit wilde rijden ben ik zo van mijn stuk dat het het Hoendiep wordt naar Enumatil .De eerste klim is om over de A7 te komen dat gaat moeiteloos! Met nog steeds het committee van uitgeleide in mijn hoofd bereik ik de natuurcamping in Oude Willem. Hoeveel prachtige mensen heb ik in Zuidhorn leren kennen. Dan ben je toch een gezegend mens , count your blessings !

1. Hannah Kloppenburg:
    Leuk Wiebe!
  2. Wieb en Rina:
    ☀️oogst wat je zaait, Wiebe 🍀
  3. Cor van der Meulen:
    23 augustus 2023
    Mooi begin Wiebe, veel succes. Lees graag je belevenissen. Groeten uit UK/Wales, echt fijn motorrijden hier.
  4. Wya:
    23 augustus 2023
    Leuke video Wiebe! Trap ze!
  5. Katharina Kloppenburg:
    23 augustus 2023
    Leuk om te lezen! Benieuwd naar het vervolg.
  6. Auke:
    23 augustus 2023
    Jammer dat ik er niet bij was.. Maar een hele fijne start zo. Dat kun je op verder!
  7. Ellen:
    23 augustus 2023
    Leuk om te lezen hoe je de eerste meters beleefd hebt!
  8. Anke:
    Top! Zo’n erehaag!!!
  9. Bineke:
    25 augustus 2023
    Fantastisch , wat een mooie begin van je reis.
  10. Ignatia Metz:
    25 augustus 2023
    Wat een leuk afscheid voor je Wiebe, superleuk!!