Voorbereidingen …..

8 augustus 2023 - Zuidhorn, Nederland

Nog 10 dagen en dan stap ik op de fiets naar Rome .
De fiets is geheel nagekeken en aangepast door firma Herman van der Meulen in Zuidhorn die mij sponsorde bij deze opknap beurt !! Vandaar deze vermelding .
Vincent , bedankt voor het meedenken .
Zo , dit was bericht 1.

1. Wim van Midwoud:
    8 augustus 2023
    Ah, het wordt weer blogtijd. Fijn dat je ons laat meegenieten van deze avontuurlijke reis.
  2. Katharina Kloppenburg:
    8 augustus 2023
    Leuk om je te volgen Wiebe! Het aftellen kan beginnen.
  3. Els:
    8 augustus 2023
    Leuk, ik ben nu al trots op je!
  4. Stien en Bé:
    9 augustus 2023
    Fijn dat we zo van je reis mee kunnen genieten!
  5. Bineke:
    9 augustus 2023
    Heel veel succes en plezier. Top om je te volgen!👍🎉🍀
  6. Wieb en Rina:
    9 augustus 2023
    Fijn dat we je kunnen gaan volgen. Verheugen we ons op.
  7. Lida:
    10 augustus 2023
    Veel ontspanning en genieten toegewenst op je lange vakantie!
    In vertrouwen in je prestatie, maar bij tegenvallende dagen overweeg bilimplantaten😀
  8. Joan Wijbenga:
    12 augustus 2023
    Heel veel succes Wiebe en heel leuk om je te volgen!!
  9. Leny Vlasblom:
    13 augustus 2023
    Ik zal met belangstelling en bewondering je Tour de Rome gaan volgen. Krijg er zelf al "moeie" benen van! Jou goede benen en veel fietsplezier toegewenst.
  10. Marie en Eefko:
    13 augustus 2023
    Dat je het Nederlandse zomerweer wilt ontvluchten kunnen wij ons voorstellen maar om daarvoor nou helemaal naar Rome te fietsen? Beste zwager we zijn trots op je, wensen je een hele mooie reis, geniet ervan en doe alsjeblieft voorzichtig. Fijn dat je ons via dit blog laat meegenieten!
  11. Miranda:
    16 augustus 2023
    Leuk dat ik je ook kan gaan volgen! Ik wens je een goede reis met veel leuke ervaringen en onvergetelijke herinneringen.
  12. Wanda:
    16 augustus 2023
    Lieve Wiebe, zo stoer dit! Ik wens je heel veel succes en plezier en super leuk dat ik kan zien wat je allemaal beleefd!
  13. Marian de Haan.:
    16 augustus 2023
    Wiebe, erg leuk dat we je kunnen volgen. Veel succes, en goede reis!
  14. Jenny Schipper:
    18 augustus 2023
    Heel veel succes Wiebe!!
  15. Remco:
    18 augustus 2023
    Veel fietsplezier op weg naar de Eeuwige Stad. Leuk dat we je kunnen volgen!
  16. Anja:
    21 augustus 2023
    Goede reis en leuk om je te kunnen volgen.
  17. Anneke:
    22 augustus 2023
    Geweldig Wiebe dat je dit avontuur en sportieve uitdaging aangaat, dat wordt enorm genieten, soms afzien en dan weer extra genieten. Een hele mooie reiservaring toegewenst!!🍀 heel leuk om je te volgen!
  18. Astrid Kruisheer:
    24 augustus 2023